Košík  

Žádné produkty

0,00 Kč Doručení
0,00 Kč Celkem

Košík K pokladně

FAQ

FAQ

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Používáním webu dáváte s tímto souhlas.

Co je obchod Emphatia a čím se zabývá?

Emphatia je internetový obchod, na jehož stránkách se právě nalézáte. Naleznete v něm především nabídku niche parfémů, a to  značky Simone Cosac Profumi z italské Florencie, Angela Ciampagna z středoitalského Atri a značku Carthusia z italského ostrova Capri. Obchod dále nabízí přírodní kosmetiku Soaphoria ze Slovenska, nádhernou kosmetiku lotyšské společnosti Stenders, najdete zde také wellnesslehátka rakouské společnosti First Class Holz a mnoho dalších krásných věcí. Partnerským e-shopem je www.citlivapokozka.cz, kde neleznete unikátní kosmetiku pro citlivou a extrémně citlivou pokožku značky Jennifer Young z Velké Británie.

Kdo provozuje internetový obchod Emphatia?

Emphatia – internetový obchod provozuje společnost Sunny Spa, s. r. o., IČ 27916014, Tomsova 664/6, 108 00, Praha 10. Bankovní spojení je 107-9704040247/0100 (Komerční banka) a 2500416722/2010 (Fio banka, a.s.)

Telefonní spojení je +420 603 459 069,

E-mail :info@sunnyspa.cz

 

Jak jsou má data chráněna?

Data zpracovává odpovědný pracovník. Jsme též registrováni u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod číslem 00042729. Více informací najdete v sekci Obchodní podmínky.

 

Jaké je Vaše oficiální bankovní spojení?

107-9704040247/0100 (Komerční banka)

2500416722/2010 (Fio banka, a.s.)

Variabilní symbol: Číslo Vaší objednávky

EUR a zahraniční platby:

1132937/2060 (Citfin)

IBAN:CZ2820600000000001132937

BIC/SWIFT:CITFCZPPXXX

Musím se při nákupu u vás registrovat?

Ne, nemusíte. Registrace je dobrovolná a slouží k urychlení Vašich dalších objednávek, ke sledování historie Vašich nákupů a další velkou výhodou je, že jako první budete informováni o novinkách a akcích.

 

Jak u vás mohu zaplatit za zboží?

Akceptujeme převod na účet a platbu dobírkou. Více informací získáte v sekci Platba a doprava.

 

Jak je moje platební karta chráněna při platbě online?

V současnosti není možné s ohledem na zavedení EET platit nákupy v e-shopu www.emphatia.cz platební kartou on-line prostřednictvím Pay Pal. Jakmile to bude znovu možné, opět Vám umožníme tyto platby. I přes to, že nyní tyto platby neumožňujeme Vás ujišťujeme, že nikdo z pracovníků obchodu Emphatia nepřichází při takových platbách do kontaktu s údaji na Vaší kartě. Údaje zadáváte do systému Pay Pal, který je jedním z nejlépe zabezpečených systémů pro online platby.

 

Jaké údaje mám vyplnit při platbě převodem na účet a kdy odešlete moje zboží?

Není nutné vyplňovat údaje. Systém je zadává automaticky. Pro tento účel využíváme účet vedený u komerční banky, pro úplnost ale níže naleznete čísla obou našich účtů.

Bankovní spojení: 107-9704040247/0100 (Komerční banka) nebo 2500416722/2010 (Fio banka, a.s.)

Variabilní symbol: Číslo Vaší objednávky

Zboží je odesláno na Vaši adresu v co možná nejkratší době po připsání platby na náš účet.

 

Lze si zboží vyzvednout osobně?

Osobní odběr v současnosti neumožňujeme.

 

Za jakých podmínek je u vás poštovné zdarma?

Poštovné a balné hradí naše společnost při objednávce nad 3 000 Kč.

 

Jaké jsou u vás možnosti dopravy zboží a jaká je cena?

Česká pošta - Balík do ruky (90 Kč). Při objednávce nad 3000 Kč - poštovné hradí naše společnost,  Česká pošta - Balík na poštu (90 Kč), GLS (90 Kč). Při objednávce nad 3000 Kč - poštovné hradí naše společnost.  Dále nabízíme dopravu prostřednictvím : Zásilkovna na pobočku (90 Kč) a Zásilkovna domů (90 Kč) Více informací najdete v sekci Platba a doprava.

 

Jak dlouho trvá, než mi bude zboží doručeno?

Většinu nabízeného zboží máme skladem a pak je doba doručení 48 hodin. Zboží expedujeme co nejdříve, v případě, že jej objednáte a zaplatíte do 12.00 hodin, odesíláme zásilku týž den. Musíme však upozornit na to, že výsledná doba doručení závisí na dopravci. 

 

Posíláte zboží i na Slovensko? Jaká je cena?

Ano, zboží Vám bude doručeno v podobě cenného balíku a cena této dopravy činí 150 Kč.

 

Posíláte zboží i do jiných zemí?

Standardně ne. Kontaktujte nás na  info@sunnyspa.cz  a pokusíme se Vám vyjít vstříc.

 

Pokud se mi zboží nelíbí, mohu ho vrátit?

Ano, zboží je možné do 14 dnů vrátit. S ohledem na charakteristiku zboží obchodu Emphatia však prosím berte v úvahu, že nelze vracet zboží již rozbalené, například parfémy s porušeným celofánovým přebalem apod.

 

Co když je zboží poškozené a chci ho reklamovat. Jak mám postupovat?

V každém případě doporučujeme nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem a sdělit nám Váš problém (více viz kontakt). Po komunikaci s námi zboží zabalte do pevného obalu a odešlete na adresu: Sunny Spa, s r. o., Tomsova 6, Praha 10, 108 00, včetně dokumentu s informacemi o závadě. Poté se Vaši reklamaci pokusíme vyřídit v co nejkratším čase a o jejím průběhu Vás budeme informovat. Podrobnější informace najdete v sekci Reklamační řád.

 

 

„Láska vdaných žen je nejcennější na světě, manželé o tom ovšem nevědí.“ Oscar Wilde